axla daufiqrdi 7en jdebi elva7i mere 4em gar7emo iwyeb xeebs 7oris dzromials me ki amasoba7i vaketeb 4ems magias egreve da ukan ver gami4ndebi es 4emi magia ukugagdebs xo da is magaliti nu mogyavs romelic arafer 7ua7i araa anime/mangas samyarostan jura m7venivrad axerxebda xelebis modzraobas+magiis mgamoyenebas laqsusis siswrafestan roca da7oreba ar iyo dzalian didi da turme blunoti 25 ver axerxebs xelis awevas da magiis gamoyenebas 25 metrida+ma7in roca ar ici sad var
jura da blunots adareb? jura seintia bijo
QuoteRollo_Lothbrok ()
is magaliti nu mogyavs romelic arafer 7ua7i araa anime/mangas samyarostan
ra araa saerto siswrafe? + 5 wuti daagviane magram chagiwer im 500s 1 duelia mainc
problema isaa rom ar wamigia realurad wagebis gamo arc erti tama7idan ar amov7lilvar;d ubralod did sisuleles miwer rom 25 metridan erti magiis gaketebas ver vaswreb me 7en kdie magiebs mayri da mayri;d
problema isaa rom ar wamigia realurad wagebis gamo arc erti tama7idan ar amov7lilvar;d ubralod did sisuleles miwer rom 25 metridan erti magiis gaketebas ver vaswreb me 7en kdie magiebs mayri da mayri;d
ashkarad gamova shexede chemi magiebis siswrafes da + moderad unda chagwero :)
blunoti ki ar undeba 1 saati laxusi aketebs dzaan male :/
xo imdenad malemafiqsirebs +25 metrs gadis da ukan mi4ndeba rom verafers vaketeb daje tvalis daxamxamebasac ver vaswreb;d roca 10 metrze naklebi da7orebidan tavisuflad daafiqsireb da dablokes misi 7etevebi